M. Vuković Runjić / A. Tonković Dolenčić – I. J. Skender: FARAON IZ ILICE JE MRTAV

Datum: Četvrtak, 30.11.2017. u 19:30 sati PRETPREMIJERA

M. Vuković Runjić / A. Tonković Dolenčić - I. J. Skender: FARAON IZ ILICE JE MRTAV

Milana Vuković Runjić / Ana Tonković Dolenčić – Ivan Josip Skender: FARAON IZ ILICE JE MRTAV!, glazbeni krimić

Redatelj: Krešimir Dolenčić
Dirigent: Krešimir Batinić
Dramaturginja: Ana Tonković Dolenčić
Autor glazbe: Ivan Josip Skender
Scenografkinja: Dinka Jeričević
Kostimografkinja: Tea Bašić
Koreograf: Igor Barberić
Koncert-majstor: Melita Šafran
Suradnica scenografkinje: Marta Crnobrnja

 

Uloge:

Šlager pjevač: Saša Buneta
Edvina pl. Podolsky: Dajana Čuljak
Sascha Ackerman: Ivan Čuić
Teta Micika: Jasna Palić Picukarić
Sofija Vondelar, udovica Podolsky: Mila Elegović
Gregor pl. Podolsky, zvan stric Gigi: Dražen Bratulić
Franc Keopček alias Faraon Keops Ra: Goran Malus
Alfred Makajec, patuljak, Faraonov asistent: Fabijan Pavao Medvešek
Dimitrije Lapčević, detektiv: Zlatko Ožbolt
Veronika Skerlecz, Edvinina najbolja prijateljica: Ana Magud
Inga, liječnica: Nera Stipičević
Jakob Ackerman, Saschin otac: Vid Balog
Lepa Pepa: Nina Kaić Madić
Rozana Rozental Ra: Lana Blaće
Hermina Čoh: Jadranka Gospodnetić / Ana Zebić Kostel
Adela Gajer: Larisa Marak
Grofica Bacciani Danielli: Tamara Masnjak
Aaron Rosental: Božidar Peričić
Ignjat Čoh: Dario Došlić

Sudjeluju orkestar, zbor i baletni ansambl Kazališta “Komedija”

Premijera: 1. 12. 2017.

Na šarenoj pozornici Zagreba 1929., na kojoj se isprepliću jazz-era i plesnjaci, varijeteii i šarene naslovnice Svijeta Otta Antoninija, istodobno se pojavljuju tamne sjene šestjanuarske diktature: politički neistomišljenici se progone i zatvaraju, zloglasni šef policije ih premlaćuje u podrumu Petrinjske ulice….

Ipak, i dalje je to Zagreb kavana, restorana, večernjih izlazaka, gradskih priča o bogatima i slavnima. Kada u takvom gradu slavni vidovnjak i zavodnik koji se, zbog svoje osebujnog, «faraonskog» stila odijevanja prozvao Keops-Ra bude bude pronađen mrtav, taj događaj odmah osvane na svim novinskim naslovnicama: samozvanog je proroka doista mogao ubiti bilo koji od brojnih ljubomornih muževa. Mlada i lijepa Edvina Podolsky sasvim slučajno se nađe umiješanom u taj događaj te nema nekog izbora nego krenuti u potragu za ubojicom, bučnim ulicama metropole tog sparnog ljeta, obalom Save na kojoj se upravo bira miss, izložbom automobila, ali i siromašnim i zabačenim krajevima iza hotela Esplanade, dok se u pozadini neprekidno čuju šlageri i saksofon Oktavijana Miletića…. Riječ je o kriminalističkom romanu koji je istodobno društvena kronika te podsjetnik na neka vremena koja možda nisu bila bolja, ali nam se iz današnje perspektive čine – nevinijima.

Edvina je dvadesetgodišnja bogata djevojka koja uživa u svim pogodnostima koje pruža metropola: plesu, zabavama, jazzu, a jedino što je muči jest zaljubljenost u jednog od viđenijih gradskih plejboja, Saschu Ackermanna. Edvina i Sascha, zajedno s Edvininim ujakom Gigijem pripadaju bogatom sloju građana, za razliku od detektiva Lapčevića, koji ne vodi takav glamurozni život u gradu u kojeg je stigao iz Beograda, s više-manje jasnom direktivom da prouči život raznih «sumnjivih lica», pa tako i Edvininog ujaka. No, umjesto da se bavi svojom misijom, on uranja duboko u slučaj ubojstva vidovnjaka, iznimno popularnog i među nježnijim spolom omiljenog, Keopsa-Ra. Taj šarmantni šarlatan uglavnom je bio ljubavnik većine svojih klijentica, pa su mnogi prevareni muževi odjednom sumnjivi. Međutim, Edvina će nekim drugim putem krenuti u potragu za počiniteljem, a podršku i prijatelje u toj misiji pronaći će u Lapčeviću i Gigiju. Premda će u priči biti još poneki kostur, upravo će šlageri onog vremena radnju činiti sočnom, napetom i prije svega – zabavnom.

 

MEDIJSKI POKROVITELJ PREDSTAVE:

Kritike:

JUTARNJI LIST

ZAGREBAČKI LIST 

ZIHER.HR