Sve je spremno za premijeru glazbenog krimića “Faraon iz Ilice je mrtav”!

U stanu u zagrebačkoj  Ilici pronađen je mrtav kiromant i vidovnjak Franc Keopček poznatiji pod imenom “Keops Ra”. Najveće sumnje padaju na njegovog pomoćnika Alfreda Makajca, a kako je Keopček bio veliki zavodnik svojih mušterija nježnijeg spola, o nemilom će se događaju razgovarati i sa svim ljubiteljicama njegovih seansi, kao i s njihovim muževima. Zaplet je ovo predstave Faraon iz Ilice je mrtav, pravog glazbenog krimića autorskog tima koji čine spisateljica Milana Vukov Runjić, dramaturginja Ana Tonković Dolenčić i autor glazbe Ivan Josip Skender, a rasplet u režiji Krešimira Dolenčića, saznat će se u Kazalištu Komedija, 1. prosinca 2017. godine, kad nas očekuje svečana premijera s početkom u 19.30 sati.

Orkestrom Kazališta “Komedija” ravna Krešimir Batinić, scenografkinja je Dinka Jeričević, a kostimografkinja Tea Bašić, a koreograf Igor Barberić.

Uloge: Saša Buneta, Dajana Čuljak, Ivan Čuić, Jasna Palić Picukarić, Mila Elegović, Dražen Bratulić, Goran Malus, Fabijan Pavao Medvešek, Zlatko Ožbolt, Ana Magud, Nera Stipičević, Vid Balog, Nina Kaić Madić, Lana Blaće, Jadranka Gospodnetić / Ana Zebić, Larisa Marak, Tamara Masnjak, Božidar Peričić i Dario Došlić.
Glazbeno-kazališni spektakl Faraon iz Ilice je mrtav nastalo je prema kompleksnom književnom djelu Milane Vuković Runjić koje balansira između krimića, melodrame i društvene kronike, a vraća nas na zagrebačke ulice dvadesetih godina prošlog stoljeća. Predstava je prepuna neočekivanih obrata, otkrivaju se stare tajne i prepliću ljubavne zavrzlame, a publiku ostavlja u neizvjesnosti sve do same završnice i uzbudljivog raspleta. Zarazni glazbeni brojevi dodatno će oživjeti sliku i atmosferu života nekadašnjeg građanstva, a iako se radnja odvija prije gotovo 100 godina, društvo je u mnogočemu slično onom suvremenom.

“Ono što nam je svima blisko u romanu i predstavi su zločin, koji nažalost ne zastarijeva, ljubavi koje nisu ništa sretnije, ljudi koji ne postaju bolji, a društvena klima na ovim prostorima nije se previše promijenila u poslijednjih stotinjak godina. Međutim, u kazališnoj stvarnosti postoji način koji taj niz uzaludnog ponavljanja negativnih obrazaca čini podnošljivijim. Humor se može prepisati kao terapija i u najtežim slučajevima promatranja ljudskih anomalija i to je prizma kroz koju se raspršuje ubojita zraka banalnosti zla. Maštoviti svijet iz romana Milane Vuković Runjić ima nešto i od Zagorkinog melodramskog idealizma pa je tu osim humora i ljubav kao pokretač, čak i kad je posve nesretna“ – izjavila je dramaturginja i autorica Ana Tonković Dolenčić.

Ulaznice su u prodaji na blagajnama “Oktogon” i Kaptol, te u sustavu ulaznice.hr.