Božićni koncert

Božićni koncert

Nastavljamo tradiciju Božićnih koncerata Husar&Tomčić škole pjevanja i solista i orkestra Kazališta "Komedija" te obogaćujemo adventsku ponudu grada Zagreba!

Narodil se mladi kralj

Narodil se mladi kralj

Nastalo u suradnji Ansambla LADO i Kazališta "Komedija" ovo veselo božićno prikazanje predstava je bez koje ne može proći ni jedan prosinac u Komediji...

Grofica Marica

Grofica Marica

Dugoočekivani povratak omiljene Kálmánove operete u potpuno novom ruhu...

Zaljubljeni Shakespeare

Zaljubljeni Shakespeare

Briljantna kombinacija romantične priče i komedije prerušavanja, utemeljena na slavnom, Oscarima ovjenčanom istoimenom filmu iz 1998. godine

Jesus Christ Superstar

Jesus Christ Superstar

Jedna od najpoznatijih svjetskih rock-opera ponovo na repertoaru kazališta "Komedija" u potpuno novoj inscenaciji...

Legenda o svetom Muhli

Legenda o svetom Muhli

Tulum u samostanu

Tulum u samostanu

U osvit Novoga ljeta očekuje nas puno više od teškog mamurluka…

39 stepenica

39 stepenica

"Ubojita komedija" nagrađena nagradama na Festivalu smijeha 2019. u Skoplju i ravnopravnim godišnjim Nagradama Kazališta "Komedija" za 2018. godinu...

MAMMA MIA!

MAMMA MIA!

Uvijek rasprodane izvedbe i u šestoj sezoni igranja! Savršena produkcija, izvrsni ansambl i vječni hitovi ABBA-e jamac su za apsolutni kazališni hit!

Jalta, Jalta

Jalta, Jalta

Po mnogima najbolji hrvatski mjuzikl... Svevremenska priča o Zelenoj livadi, danas aktualnija nego ikad...

Omiljena adventska predstava ponovo u Komediji!

Omiljena adventska predstava ponovo u Komediji!

U selu Mučnome Potoku vlada velika užurbanost i posvemašnja briga koje je uzrok ne tako davno iznašastje staroga Božićnoga prikazanja o kojem se svojedobno pisalo u listu „Zvonček horvatskoga glasa“, a koje je potom zagubljeno. Da bi se staroslavna starina obnovila, župnik Juraj pl. Baneković, otevši prikazanje miševimah, potjera svoje ovčice kulturnu uzdignuću i seljane prisili k učenju teksta i okušavanju glumačkih vještina što su Oni vitežki podnijeli i glavni pokus samo što nije počeo... Veselje i diku cielom ubavom Mučnomu Potoku dobaviše i vesele viesti u kojimah se se doznalo da LADO svojim nastupom želi uveličati cieli taj nemali doga...

Opširnije

Veličanstveni povratak “Grofice Marice”!

Kalendar predstava

Crni petak u Komediji – popust od 30% za pojedine izvedbe!

Ivan Leo Lemo

Rođen je u Splitu. Godine 1999. diplomirao je kazališnu režiju i radiofoniju s dekanovom nagradom na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. Režirao je preko sedamdeset predstava u Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji. Neke od tih predstava su uspješno gostovale po domaćim i inozemnim festivalima te osvojile nagrade. Radio je od dječjih predstava, preko domaćih i stranih klasičnih i suvremenih autora do mjuzikla, opereta i opera u većini hrvatskih kazališta (HNK Split, HNK Zagreb, HNK Osijek, HNK Ivan pl. Zajc Rijeka, DK Gavella, teatar &TD, Kazalište Marina Držića Dubrovnik, Hrvatsko narodno kazalište Zadar, Hrvatsko narodno kazalište Šibenik, Gradsko kazalište mladih Split, Gradsko kazalište lutaka Split itd).

Od dramskih predstava izdvajaju se Trainspotting, Marlene Dietrich, Kurve, Maskerata,  Paraziti, Opasne veze, Tko se boji Virginije Woolf, Tramvaj zvani žudnja, Priče iz 1001 noći, Važno je zvati se Ernest, Leda, Hasanaginica, Ja koja imam nevinije ruke, San ljetne noći, Životinjska farma, Idealan muž itd., a od opernih/operetnih predstava Mala Floramye, Ivica i Marica, Traviata, Šišmiš…

Predstave su mu gostovale po regiji te u Sjedinjenim Američkim Državama, Venezueli, Italiji, Moldaviji, Rumunjskoj, Bugarskoj, Poljskoj, Kirgistanu…

Predavao je glumu u operi na glazbenom odsjeku Umjetničke akademije u Osijeku, a isti kolegij predaje i na glazbenom odsijeku Sveučilišta u Mostaru.

Radio je i kao redatelj u zabavnom programu Hrvatske radio televizije, a režirao je i brojne festivale, revije, komercijalne evente.

Član je Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika te Hrvatskog društva dramskih umjetnika. Živi u Zagrebu.

Vesna Režić

Rođena je u Splitu 1974. godine.

Nakon mature u splitskoj jezičnoj gimnaziji, diplome iz scenografije na Accademia di Belle Arti u talijanskoj Macerati, pohađanja stage-a za filmsku i televizijsku scenografiju pri Udruzi scenografa (ASCA) u Rimu, dragocjene prakse u rekviziti opernog festivala na mačeratskom Sferisteriu te asistiranja scenografu Hansu Georgu Schaferu, 1998.-e godine postavlja svoju prvu profesionalnu scenografiju u HNK Split (Na Tri kralja, režija Eduard Miller).

Od tada biva angažirana kao scenografkinja u svim većim hrvatskim kazalištima te u Nacionalnoj Operi Bukurešt i Narodnom pozorištu Subotica. Surađuje s brojnim redateljima (Paolo Magelli, Ivica Boban, Ivan Leo Lemo, Nenni Delmestre, Ozren Prohić, Dora Ruždjak Podolski, Krešimir Dolenčić, Dario Harjaček…) i autorica je scenografija u preko 80 opernih, dramskih, baletnih i dječjih predstava.

Dobitnica je nagrada Naj, naj, naj za dječju predstavu Vlado i Tanja (2001.),  Peristila za operu Oedipus rex (2002),  Zlatnog smijeha za predstavu Kurve (2007.), Marula (2010.) za Prije sna i nagrade Rudolf Bunk  za najbolja umjetničko ostvarenja u scenografiji u sezoni 2010/11. i 2011/12.  HNK Split. Tri puta je nominirana za Nagradu hrvatskog glumišta.

 

Marko Marosiuk

Rođen je u Subotici.  Srednju školu za dizajn zavšava Novom Sadu. Na Akademiji Lepih Umetnosti u Beogradu diplomiro je na odsjeku za kostimografiju. Radio je kao asistent kostimografa u Narodnom pozorištu u Subotici na predstavama Demon iz Debarmale, Mala radnja horora, Čekaj do mraka, Banović Strahinja, Čudo u Poskokovoj Dragi, Sabrana Dela Gospoda Boga i Idealni muž. Predstavio je svoj rad  kroz pet samostalnih modnih kolekcija A Sorta Fairy Tale, Part Of Your World, Tragic Kingdom, No More I Love Yous i Showgirl. Izlagao je na Belgrade Fashion Weeku, Budapest Fashion Weeku, kao i na nizozemskom Fashion Clash Maastricht. Radio je kao kostimograf u Narodnom pozorištu u Subotica na predstavama Osam žena, Iza kulisa, Vrla Nova 2016 i Bosonogi u parku.

 

Leo Mujić, koreograf  autor je zanimljivog suvremenog stila u kojemu spretno kombinira moderan i klasičan baletni izraz,čime je postao autorski zanimljiv za mnoga svjetska baletna kazališta. Koreografirao je baletne predstave za: Berlinski državni balet; Slovensko narodno gledališče u Ljubljani i Mariboru; Akademiju za glazbu i ples u Zürichu; solo za Tamása Nagyja u Nizozemskom nacionalnom baletu u Amsterdamu; solo za Aurelie Dupont u pariškoj nacionalnoj Operi; balet Promijeni me za plesni festival Jacob’s Pillow u Massachusettsu; solo za Davida Hollberga – prvaka newyorškog ABT-a; duet za Drew Jocoby i Rubinalda Pronka; dva cjelovečernja baleta u Augsburgu Traumgekrönt inspiriran poezijom Rainera Marije Rilkea i Orpheus-Saitenschlag; te solo za Friedemanna Vogela u Stuttgarter ballettu. U tokijskom Theatre No napravio je nezavisni baletni projekt s prvacima New National Theater, a za Tokio City Ballet koreografirao je balet Smrt i djevica. U Mađarskome narodnom kazalištu u Pečuhu balet Change back; u Nacionalnom baletu u Györu balet Glass house; u beogradskom Narodnom pozorištu balet u operi Moć sudbine; u novosadskom SNP-u balet Carmina burana Carla Orffa. U riječkom HNK Ivana pl. Zajca premijerno je izveden autorski projekt nastao u suradnji s koreografkinjom Mašom Kolar Pour homme et famme. S Valentinom Turcu na Dubrovačkim ljetnim igrama postavio je autorski projekt Opasne veze u koprodukciji s mariborskim SNG-om i Festivalom Ljubljana. Suradnja s Valentinom Turcu rezultirala je i baletima Carmen (Balet HNK Split), Romeo i Julija (u Latvijskom nacionalnom baletu i u Francuskoj u teatru Metz Metropole).

Od baletnih predstava ovogodišnjeg gosta sezone riječkog HNK, mogli smo vidjeti njegovu Šeherezadu za koju je dobio Nagradu publike za najbolju baletnu predstavu u cjelini u sezoni 2014/2015, a uslijedit će još jedan poznati književni naslov u godini 400. obljetnice smrti Williama Shakespearea – naravno, San ivanjske noći, te gostovanje baletnog hita Ana Karenjina u izvedbi Baleta HNK u Zagrebu, za koju je dobio Nagradu hrvatskog glumišta za najbolju koreografiju u 2015. godini.

S “Komedijom” je do sad ostvario dvije suradnje – kao koreograf operete E. Kalmana Kneginja čardaša 2016. i rock-opere A. Lloyda Webbera i T. Ricea Jesus Christ Superstar 2019.

Miljenko Bengez, dizajner svjetla

Kazališnim svjetlom počinje se baviti 1993., u Kazalištu Komedija. Kao majstor svjetla od 1995. godine radi u Teatru &TD. Dizajnira svjetla je u brojnim opernim, dramsklim, baletnim i predstavama suvremenog plesa, te na brojnim koncertima i izložbama, a međunarodno iskustvo stječe na festivalima od SAD-a do Pakistana. Dobitnik je Nagrade marul na 14.l marulićevim danima (2004.) za dizajn svjetla predstave Božanska glad Teatra &TD iz Zagreba. Član je ULUPUH-a.

Damir Klačar rođen je 1976 godine u Zagrebu. Od godine 2006. godine član je opernog ansambla HNK-a u Zagrebu. Godine 2007.  uči pjevanje kod prof. Stojana Stojanova a kasnije i kod prof. Dunje Vejzović.U HNK u Zagrebu ostvario je solo uloge od kojih valja istaknuti Amelijinog slugu u “Krabuljinom plesu”, Trećeg udvarača u “Mirjani”, Flavija u “Normi”, Spoletta u “Tosci” i Lovru Juranića u “Nikoli Šubiću Zrinjskom”.
Ulogom Edwina u Kneginji čardaša redatelja Ivana Lea Leme 2016.  započinje suradnju s Kazalištem “Komedija”.

Josipa Lončar, Kontesa Stasi

Rođena je u Zagrebu 1985.godine. Pohađala je glazbenu školu Blagoja Berse, smjer solo pjevanje u klasi prof.Mladena Hauslera. Na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomira u klasi prof. Miljenke Grđan. Pohađala je seminare Gerharda i Annemarie Zeller, Eve Marton, Giorgia Surijana, Barbare Hill-Moore i Vitomira Marofa. Tijekom studija u Zagrebu osvojila je nekoliko prvih nagrada na županijskim i državnim natjecanjima. Dobitnica je Grand Prixa na međunarodnom natjecanju “Les cles d’or” 2012.u Parizu, zatim prve nagrade na međunarodnom natjecanju “UPMCF” International concurs SCHOLA CANTORUM, u Parizu 2014., prve nagrade na “Concurs International BELLAN u Parizu 2014. Za vrijeme studija nastupila je kao solistica uz Zagrebačku filharmoniju te debitirala ulogom Adine u operi “L’elisir d’amore” Gaetana Donizettija. Kao solistica nastupala je uz barokni ansambl “La Risonanza” u Francuskoj, pod vodstvom dirigenta Fabia Bonizzonija, Zagrebačku filharmoniju, Hrvatski vojni orkestar, Društveni orkestar HGZ-a, Tamburaški orkestar HRT-a i dr. Koncertno je nastupila na brojnim festivalima i glazbenim manifestacijama. Bila je vanjska suradnica u zboru Hrvatske Radiotelevizije i članicom opernog zbora Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Djeluje kao vokalni pedagog u Umjetničkoj školi “Fortunat Pintarić” u Koprivnici.
U Kazalištu “Komedija” do sad je ostvarila uloge u mjuziklu “Ruža na asfaltu”, glazbenoj igri “Đerdan” i u opereti “Kneginja čardaša”.

Partner predstave Byron

Ivana Čoh rođena je 1984. u Zagrebu, gdje je završila i studij kazališne režije na Akademiji dramskih umjetnosti. Njezini kazališni počeci usko su vezani upravo za Zagrebačko gradsko kazalište Komedija kada je bila asistentica redateljice Dore Ruždjak Podolski u predstavi Chicago. Nakon toga, asistirala je redateljima u radu na brojnim predstavama u različitim kazalištima: Aida, Ljepotica i zvijer i Frankenstein u Kazalištu Trešnja, Nemirne noge u Teatru EXIT i na Dubrovačkim ljetnim igrama u predstavi San ljetne noći.

Samostalno je režirala i dramatizirala predstave Snjeguljica i sedam patuljaka, Crvenkapica, Kraljević i prosjak, Mraz na božićnom zadatku i Grga Čvarak te u suradnji s Teatrom EXIT i Kazališnom družinom KUFER realizirala autorski projekt Grešnici. Za predstavu Crvenkapica dobila je i nagradu za najbolju režiju na 14. međunarodnom Naj, naj, naj festivalu 2014. godine. Na istom festivalu predstava Crvenkapica dobila je i nagrade za najbolju sporednu mušku i žensku ulogu te za najbolju scenografiju.

Darko Domitrović rođen je 1964. godine u Zagrebu gdje i započinje glazbeno školovanje u MŠ V. Lisinski u klasi prof. B. Zorić. Studij glasovira nastavlja na konzervatoriju P. I. Čajkovski u Moskvi (u klasi prof. H. Mirvis) u razdoblju od 1984. do 1985. godine te na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Beču (klasa prof. H. Kanna) od 1985. do 1989. godine. Od 1990. radi kao umjetnički suradnik na Muzičkoj akademiji u Zagrebu na Odsjeku za solo pjevanje. Redovni je član HDS-a i HDGU-a. Na pijanističkim natjecanjima u bivšoj državi 1978. i 1980. godine osvojio je četiri prve nagrade; a 1978. bio je laureat međunarodnoga pijanističkog natjecanja Citta di Senigallia u Italiji. Vjesnikovu nagradu za najbolju klavirsku pratnju osvojio je 1989. godine na Tribini Darko Lukić. Nastupao je u Austriji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Engleskoj, Japanu, Španjolskoj, Finskoj, Rusiji, Češkoj, Poljskoj, SAD-u (Puerto Rico, N.Y., Hawaii, Florida, Ohio), Argentini, Čileu, Urugvaju, Izraelu, Sloveniji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Snimao je za programe hrvatskih i stranih radijskih i televizijskih postaja. Kontinuirano koncertira i snima kao pratitelj pjevača i violinista. Sklada djela za glasovir, solo-pjesme i pop glazbu.

Miro Gavran rođen je 1961. godine u Gornjoj Trnavi kod Nove Gradiške. Diplomirao je dramaturgiju na Akademiji za kazalište, film i televiziju u Zagrebu, gdje je radio kao dramaturg i kazališni ravnatelj Teatra ITD. Kao pisac debitirao je 1983. godine s dramom Kreontova Antigona u Dramskom kazalištu Gavella u Zagrebu. Od 1993. godine radi kao profesionalni pisac. Gavran je hrvatski najizvođeniji kazališni pisac u zemlji i inozemstvu. Napisao je više od pedeset kazališnih tekstova i desetak romana, a djela su mu prevedena na 35 jezika. Njegovi kazališni i prozni tekstovi uvršteni su u brojne antologije u zemlji i inozemstvu. Imao je više od 200 inozemnih kazališnih premijera diljem svijeta, a njegove predstave vidjelo je više od dva milijuna ljudi. Jedini je živući pisac u Europi komu je posvećen čitav jedan kazališni festival pod nazivom Gavranfest u Slovačkoj, Poljskoj i Češkoj, na kojima se igraju isključivo predstave nastale prema njegovim tekstovima. Dobitnik je Nagrade Central European Time za najboljega srednjoeuropskog pisca u Budimpešti 1999. godine, četverostruki je dobitnik Nagrade za dramsko djelo „Marin Držić“ Ministarstva kulture te više od dvadesetak značajnih domaćih i inozemnih nagrada. Važnija kazališna djela: Ljubavi Georgea Washingtona, Sve o ženama, Hotel Babilon, Lutka, Kad umire glumac, Kreontova Antigona i druge.

Ante Gelo, međunarodno priznati gitarist, skladatelj i aranžer, rođen je 1974. godine u Zagrebu. Diplomirao je jazz gitaru na Univerzitetu za glazbu i scenske umjetnosti u Grazu. Godine 2001. upisao je magisterij na istom fakultetu, smjer kompozicija i aranžiranje. Tijekom karijere nastupao je na brojnim koncertima i jazz festivalima u Hrvatskoj, Austriji, Njemačkoj, Francuskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Italiji, Južnoj Americi i mnogim drugim zemljama. Vodi vlastiti „Geloland“ ansambl, stalni je član Amorosi Flashophone Banda, jazz fusion sastava Combinate i Boilers All Starsa, a surađuje i s Tamarom Obrovac, Leeom Harperom, Albertom Marsicom, Matijom Dedićem, Gabi Novak, Davidom Gazarovim, Oliverom Dragojevićem, Ninom Badrić, Alanom Bjelinskim, Terezom Kesovijom i mnogim drugim glazbenicima. Također je nastupao u najznačajnijim i najpoznatijim svjetskim dvoranama (L’Olympia u Parizu, Carnegie Hall u New Yorku, Royal Albert Hall u Londonu, Sydney Opera House, Wiener Konzerthaus u Beču). Sklada i za brojne orkestre kao što su Zagrebačka filharmonija, Simfonijski orkestar HRT-a, Zagrebački solisti, Big Band HRT i dr. Dobitnik je više Porina (za najbolji aranžman, kompoziciju, produkciju i dr.), nagrade Hrvatskog društva skladatelja za najbolju jazz skladbu Tea For Three te nagrade „Status“ Hrvatske glazbene unije. Djeluje i kao jazz pedagog na raznim jazz radionicama Hrvatske glazbene mladeži i drugih organizacija.

Bojan Valentić plesom se počeo baviti u 21. godini u plesnom studiju Action, s kojim je 1995. osvojio peto mjesto na Svjetskom natjecanju u show danceu. Godine 1993. postaje članom Studija za suvremeni ples u čijim predstavama sudjeluje do 2003. godine. Godine 1996. odlazi na usavršavanje u Sjedinjene Američke Države, u Alvin Ailey American Dance Centre u New Yorku, gdje završava ljetni semestar iz plesne tehnike Horton. Od 1997. godine dobiva status slobodnog umjetnika, a od 1999. surađuje sa Zagrebačkim gradskim kazalištem Komedija. Kao stalni član Kazališta Komedija od 2000. godine radi kao asistent koreografa i koreograf te osim plesnih ostvaruje i neke glumačke uloge. Godine 2001. u Sidneyu polazi tečajeve tap dancea i donosi taj specifični australski stil u Hrvatsku. Godine 2004. nominiran je za Nagradu hrvatskoga glumišta za najboljeg muškog plesača suvremenog plesa. Tri godine kasnije kao asistent koreografa samostalno postavlja koreografski dio mjuzikla Chicago u Sankt Petersburgu u Rusiji. Od 2008. godine u umjetničkoj školi Franje Lučića, u svojstvu vanjskog suradnika, radi kao profesor stepa trećim i četvrtim razredima srednje škole. Od 2015. prelazi u Školu za ritmiku i balet Zagorska. Godine 2014. ponovno je nominiran za Nagradu hrvatskoga glumišta u kategoriji za najbolje redateljsko, dirigentsko ili koreografsko ostvarenje u opereti ili mjuziklu za koreografiju u mjuziklu Monty Python’s Spamalot. U svojstvu dance captaina (balet majstora) 2015. godine radi na mjuziklu Mamma Mia!. U 2016. godini završava novootvoreni smjer za plesne pedagoge kao prva generacija u povijesti tog studija na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu.

Stefano Katunar rođen je 1984. u Rijeci. Završio je poslijediplomski studij kiparstva u Ljubljani i Akademiju primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Autor je mnogih kazališnih scenografija u zemlji i inozemstvu. Najdraže predstave u kojima je radio scenografiju jesu Crvenkapica u režiji Ivane Čoh u Kazalištu Trešnja za koju je dobio i nagradu za najbolju scenografiju na 14. međunarodnom Naj, naj, naj festivalu 2014. godine i Ana Karenjina u režiji Dore Ruždjak Podolski u HNK Osijek. Zaljubljenik je u kazališnu stvarnost i ono što kazalište kao prijatelj čini. Voli sanjati.

Iva Šimunović rođena je u Ivanić-Gradu 1985. godine. Diplomirala je na MA studiju kostimografije pri Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Bavi se dizajniranjem odjeće za modne revije eksperimentalnog karaktera. Sudjelovala je na nekoliko natjecateljskih revija „Modni ormar“ pred stručnim žirijem. Godine 2006. dobila je nagradu Modni ormar u kategoriji visoke eksperimentalne mode. Bila je dijelom mladoga kostimografskog tima na projektima Akademije dramskih umjetnosti i Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu. Kasnije sama surađuje s Akademijom dramskih umjetnosti u Zagrebu na brojnim klasama kao samostalna kostimografkinja i na studentskim ispitima iz glume, od kojih su neki bili u suradnji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Zagrebu. Radila je kao kostimografkinja na nekoliko kratkometražnih filmova, video-spotova i dr. U slobodno vrijeme bavi se make-upom za film, kazalište i modnu fotografiju. Ujesen 2009. godine ostvaruje prvu profesionalnu, samostalnu kostimografiju na predstavi Najotmjeniji div u gradu u Kazalištu Trešnja. Do danas je ostvarila deset samostalnih kazališnih kostimografija.

Elvira Ulip nakon završenog studija dizajna u Zagrebu počinje surađivati s poznatim i afirmiranim hrvatskim kostimografima kao što su Ika Škomrlj, Ljubica Wagner, Zlatko Bourek i Dijana Kosec-Bourek. U tim suradnjama stječe znanje i kreativno iskustvo stvarajući kostime za mnoge kazališne predstave i filmove. Stalno je zaposlena u Zagrebačkome gradskom kazalištu Komedija gdje je ostvarila samostalne kostimografije u predstavama Kaos u kulisama, Kako se uzme, Priča s južne strane, Boccaccio, Tko pjeva zlo ne misli, Nosonja, Bajadera, Kajkavski rekvijem, Brel, Jalta, Jalta, Posljednja večera u pogrebnom poduzeću, Bljesak zlatnog zuba te niz kostimografskih suradnji kao sukostimograf. Autorica je kostimografije za filmove Četverored i Duga mračna noć, a surađivala je kao kostimografkinja i u filmovima Sofijin izbor, Glembajevi i Kamenita vrata. Dobitnica je Nagrade hrvatskoga glumišta za najbolju kazališnu kostimografiju 2005./2006. godine i Nagrade za kostimografiju na festivalu Hrvatskog centra ASSITEJ 2007. godine.

 

Aleksandar Saša Mondecar rođen je 1953. u Zagrebu i odrastao je u kazalištu. U 38 godina profesionalnog bavljenja kazališnom rasvjetom surađivao je s gotovo svim redateljima, scenografima, koreografima i kostimografima u zemlji te mnogima u inozemstvu i stekao neprocjenjivo iskustvo. S Glumačkom družinom HISTRION surađivao je dvadeset godina na svim projektima. Radio je u gotovo svim kazalištima i kulturnim centrima u zemlji i mnogim kazalištima u inozemstvu te surađivao s mnogim umjetničkim grupama i festivalima.

Školovao se i u Velikoj Britaniji, na akademiji LIPA – The Liverpool Institute for Performing Arts. Tijekom karijere održao je mnogo seminara o kazališnoj rasvjeti na hrvatskom, engleskom i španjolskom jeziku. Dobitnik je nekoliko priznanja i nagrada od kojih svakako važno mjesto ima posebna nagrada Varaždinskih baroknih večeri za podizanje razine promišljanja scenske rasvjete na razinu dramaturgije vizualnog scenskog izričaja. Na Naj, naj, naj festivalu 2007. godine dobio je nagradu za najbolje oblikovanje svjetla te nagradu Hrvatskog centra ASSITEJ također za najbolje oblikovanje svjetla. Napisao je i prvu knjigu o kazališnoj rasvjeti u Hrvatskoj Uvod u kazališnu rasvjetu, objavljenu 2000. godine. Oblikovao je rasvjetu za više od 900 predstava – projekata. Za svoje profesionalno djelovanje dobio je brojna priznanja velikana kazališne kritike (Foretić, Brečić, Kudrijavcev). Osobno je pokrenuo proces priznavanja profesije i autorstva oblikovanja svjetla kao umjetničkog suradništva u autorskom timu, što je i formalno potvrdilo Ministarstvo kulture 1999. godine. Stalni je suradnik British Teatre te Midsummer scene na projektima izvornoga Shakespeare Theatre.

Premijerom Leharove operete Zemlja smiješka, potkraj 1950. godine, počeo je djelovati glazbeni ansambl ZGK Komedija sastavljen od orkestra, zbora, baleta, opernih solista, glumaca-pjevača i glumaca. Oni, kao jedinstveno umjetničko tijelo što ga uvjetuje Komedijin glazbeni repertoar, sudjeluju u najširem žanrovskom rasponu klasičnog i suvremenog izraza, od opereta i komičnih opera do mjuzikala, rock opera, gala koncerata, čak i baletâ.

Zbor od početka, pod vodstvom kućnih dirigenata Maksa Mottla i Ferde Pomykala, te dugogodišnjega honorarnog zborovođe Stanka Šimunića, sudjeluje u svim predstavama: operetama koje su obilježile pedesete i šezdesete godine 20. stoljeća te u mjuziklima, od početka sedamdesetih. Jedan je od vrhunaca djelovanja Zbora, 1969., sudjelovanje u trajnoj snimci Rossinijeve opere Grof Ory, za Hrvatski radio, pod ravnanjem  Mire Belamarića. Poslije je Zbor sudjelovao i u snimkama desetak mjuzikala, kao i u televizijskim emisijama koje su sadržavale dijelove Komedijina repertoara.

Za razliku od drugih kazališnih zborova, Zbor Komedije morao se već odavno prilagoditi sve većim scenskim zahtjevima koje su donijeli mjuzikli, u koreografiji, pokretu i glumi. U tome je prekretnica bila produkcija mjuzikla Aplauz, u režiji i koreografiji Genea Footea, 1985. Pjevači su glumili i plesali, glumci pjevali i plesali, plesači pjevali i glumili, svi s punim angažmanom. Trend se nastavio. U posljednjih desetak godina, u predstavama od Chicaga i Briljantina do Aide i zadnjeg velikog hita, mjuzikla Mamma Mia!, niz mlađih članova Zbora profilirao se u suvremene mjuzikalske izvođače, članove jedinstvenih ansambala pojedinih predstava, bliske brodvejskom i vestendovskom pojmu swing. Operete – posljednje u nizu – Šišmiš, Lijepa Helena, Đerdan, Kneginja čardaša, i vječna Jalta, Jalta, druga su strana njegova izraza. Zbor je, u dva navrata, ostvario samostalne Božićne koncerte, u sklopu manifestacije Advent u Zagrebu.

Mala Komedijina pozornica uvjetuje nevelik sastav Zbora od dvadesetak pjevača. Od početka osamdesetih stalni je zborovođa Branko Starc, a brojne su predstave ostvarene i pod vodstvom stalnih kućnih dirigenata Pere Gotovca, Veseljka Barešića, Tomislava Uhlika, Dinka Appelta i Krešimira Batinića.

Polazio je Glazbenu školu u Varaždinu kod prof. Blanke Tkalčić, a studij pjevanja nastavio na Sveučilištu za glazbu i primijenjenu umjetnost u Grazu u klasi prof. Ulfa Bästleina. Nakon godinu dana ponovo se vraća u Hrvatsku i upisuje studij pjevanja na Umjetničkoj akademiji u Osijeku u klasi prof. Berislava Jerkovića. Diplomirao je u lipnju 2016. godine i trenutno radi u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku. Krajem 2012. sudjelovao je na natjecanju „Lazar Jovanović“ u Beogradu gdje je osvojio 1. nagradu. Godine 2013. na Međunarodnom natjecanju „Lav Mirski“ u Osijeku osvojio je 1. nagradu te posebnu nagradu kao apsolutni pobjednik 3. kategorije. U svibnju 2014. na istom natjecanju osvojio je 1. nagradu u solističkom natjecanju, kao i 1. te posebnu nagradu za apsolutnog pobjednika u kategoriji opernih ansambala (s baritonom Borisom Šilijem). Iste godine primio je Rektorovu nagradu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Godine 2013. uspješno je debitirao ulogom Rinuccija u operi „Gianni Schicchi“ u Osijeku u koprodukciji umjetničkih akademija Osijeka i Novoga Sada. Iduće godine istaknuo se s dvije uloge, i to u mjuziklu „Les Misérables“ sa ulogom Enjolrasa, te u opereti „Šišmiš“ ulogom Eisensteina, a 2015. godine ostvario je zapaženu ulogu Ferranda u Mozartovoj operi „Cosi fan tutte“. Iste godine osvaja 1. nagradu te ujedno i posebnu nagradu kao apsolutni pobjednik u kategoriji mjuzikla na natjecanju „Lav Mirski“ u Osijeku. 2016. godinu obilježio je ulogom Nemorina u Donizettijevoj operi „L’elisir d’amore „ („Ljubavni napitak“). Matica Hrvatska prepoznala je njegov rad te je dobio priliku da se solističkim recitalom predstavi i zagrebačkoj publici u prosincu 2014. godine. U svibnju 2017. godine debitirao je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku ulogom Luisa Philippa u opereti „Bajadera“, te ulogom Ruiza u Verdijevom „Trubaduru“, a nakon toga i glavnom ulogom odvjetnika Siedlera u opereti „Kod Bijelog konja“. U novoj produkciji „Jadnika“ postavljenoj na sceni KD Vatroslav Lisinski izveo je ulogu Mariusa. Dosad je zabilježio niz nastupa diljem Hrvatske, kao i u Crnoj Gori, BiH, Srbiji, Mađarskoj, Italiji i Makedoniji. Od listopada 2018. član je sastava 4 Tenora. U Kazalištu “Komedija” s velikim uspjehom nastupa u ulozi Jesusa u rock operi Jesus Christ Superstar

Rođen u Varaždinu. U djetinjstvu se prvenstveno bavio bejzbolom i igrao za varaždinsku „Vindiju“, a 2012. osnovao je svoj prvi bend s kojim je snimio dva singla na engleskom jeziku, te se počeo sve više okretati glazbi i glumi. Krajem 2013. godine ušao je u bend Groove On s kojim je odradio preko 50 nastupa u Hrvatskoj i Sloveniji. Iste godine nastupao je u mjuziklu „Josip i kričave boje njegovih snova“ redatelja Richarda Monteza, a krajem ljeta 2014. godine u mjuziklu „Les Misérables“. 2014. godine izabran je u tim Jacquesa Houdeka u show programu „The Voice – Najljepši glas Hrvatske“, te je s Jacquesom i Oliverom Dragojevićem nastupio u Lisinskom. Krajem 2015. godine postao je član gig/event benda The Groovebox. 2017. godine izdao je svoja prva tri singla, „Samo ti“, „Osjećaš li“ i „Čujem ti glas“, pod diskografskom kućom Universal Music Hrvatska. Ostvario je 12 nastupa u 10 dana Špancirfesta u sklopu dva benda, kao solo izvođač, te kao dio mjuzikla „Chicago“ koji je složen kao glazbeno-plesni performans u kojem je igrao ulogu Billyja Flynna. Krajem 2018. godine igrao je glavnu ulogu u mjuziklu „Glazba srca mog“ koji je premijerno izveden u studenom u varaždinskom HNK. U prosincu iste godine izdao je pjesmu „Božić je“ u suradnji s Laurom Mjedom.

Rođen u Zagrebu 15. 1. 1998. godine. Nakon završene osnovne glazbene škole nastavlja učiti klavir u Groove Sound & Music glazbenoj školi u Zagrebu. 2017. godine završio je Školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu, smjer Fotografski dizajner. Nastupao je i osvojio nagradu kao jedan od predstavnika hrvatskih blues snaga u Memphisu na International Blues festivalu, a 2018. godine sudjelovao je u finalu RTL-ovog showa “Zvijezde”. Klavijaturist je grupe “Kojoti”, a osnovao je i vlastiti bend “Magnar” s kojim je izbacio singl 2019. godine.

Igor Drvenkar, pjevač i producent, rođen je u Koprivnici 22. 5. 1991. godine. Od 2009. godine živi u Zagrebu gdje se glazbeno educira i aktivno nastupa. Tijekom srednjoškolskog obrazovanja počeo se profesionalno baviti glazbom i autorskim radom, te sudjelovanjem na festivalima. 2012. godine vokalno se usavršavao kod profesora Marijana Huljića, a 2013. na Rock Akademiji završio je tonsko snimanje i produkciju kod profesora Mire Murivrana. Iste je godine na festivalu „Pjesme Podravine i Podravlja“ nagrađen kao najbolji kantautor te potpisao suradnju s glazbenom kućom Kviskoton i izbacio svoj prvi solistički album. Ujedno se i po prvi puta pojavljuje u kazalištu, u ulozi Poncija Pilata u mjuziklu „Uskrsli“ Danielea Riccija, u režiji Roberta Boškovića i Marka Cindrića. 2014. godine na dječjem festivalu „Kukuriček“ nagrađen je za najbolji aranžman, a narednih se godina počinje aktivnije baviti samim skladanjem i produkcijom. 2015. godine pjevao je u mjuziklu „Legenda Ružice grada“ u režiji Roberta Boškovića. Skladao je, aranžirao i producirao glazbu za predstave „Trešnjalot“ i „Karlo i Djed“. 2017. godine nastupao je na izložbi „Tesla – Mind from the Future“ u koncertnoj izvedbi rock opere „Tesla“ autora Andreja Kljakovića i Lina G. Roche. Nastupao je u 3. sezoni HRT-ove glazbene emisije „A strana“. Glavni je vokal grupe GEA s kojom aktivno izbacuje autorske singlove u izdanju Croatia Recordsa, te nastupa diljem Hrvatske.

Siniša Štork rodio se 21. svibnja 1966. u Derventi. Solo pjevanje je upisao 1987. na Muzičkoj akademiji u Sarajevu, gdje je diplomirao 1991. u klasi prof. Blanke Kurpjel Danon i prof. Paše Gackić. Nastavio se usavršavati te 1996. upisuje Akademie fűr Musik und Darstellende Kunstu Beču, studij opernih uloga, kod profesora Kurta Malma, Uwea Theimera, Franza Donnera Helene Kruso, gdje je diplomirao 2000. godine.
S Operom Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu surađuje od 2006. godine, a od 1. siječnja 2016. stalni je član zagrebačke Opere, sa statusom opernoga solista – velike i srednje uloge.

Rođen 1985. godine u Rijeci. Prvi je put javno nastupio sa 6 godina i ubrzo je nakon toga s bratom i prijateljima osnovao dječji bend „3+1“ i ostvario nastupe diljem Hrvatske, kao i u show emisijama nacionalnih televizija („Turbo Limach Show“). S 10 godina nastupa u pulskom amfiteatru pred 10.000 gledatelja. Nastavio je nastupati na televizijskim emisijama i show programima („Ples sa zvijezdama“, „Zvijezde pjevaju“), uključujući i onaj na hrvatskom izboru za pjesmu Eurovizije, te je na brojnim festivalima izvodio vlastite skladbe i osvajao nagrade publike i struke za umjetnički dojam i interpretaciju. Tijekom srednjoškolskog obrazovanja pohađao je glazbenu školu Ivana Matetića Ronjgova gdje je maturirao 2003. godine, a 2009. godine diplomirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Zabilježio je nastupe na pozornicama diljem Hrvatske i regije, kao i na brojnim glazbenim emisijama (“Story Supernova”, “Hrvatski idol”, “Showtime”, “The Voice – Najljepši glas Hrvatske”) te u dvije sezone showa “Supertalent”, a 2010. godine postaje i polufinalist showa. 2011. godine postao je dio ansambla mjuzikla „Footloose“ u režiji Igora Barberića. Završio je Musical Class Intensive u segmentu pjevanja, plesa, glume i izvedbene umjetnosti u školi pjevanja „Husar & Tomčić“, te je dvije sezone bio dijelom edukacije za mjuzikl. Nastupao je i u mjuziklu „Pacijenti“ Igora Barberića, Tončija Huljića i Mire Gavrana, a 2018. godine bio je član ansambla mjuzikla „Alphonsine“ Veseljka Barešića u kazalištu „Komedija“. Uz Juditu Franković igra više uloga u predstavi „ROOM No. 13“ u suradnji „DANCE COMPANY &M“  i Judite Franković.

Rođen je u Kikindi u Vojvodini. S devet se godina počeo baviti baletom i prvi put stao na scenu, kada je otkrio ljubav prema kazalištu i umjetnosti. Nastavio se baviti klasičnim baletom sljedećih 8 godina, a potom je prešao na suvremeni. Nakon godinu dana bavljenja istim otišao je i na prvo natjecanje: na međunarodnom natjecanju u Rumunjskoj osvojio je prvo mjesto u kategoriji suvremenog plesa i titulu prvaka 2015.-2016. godine. U Kikindi je sudjelovao u mnogobrojnim mjuziklima i baletnim koncertima („Moulin Rouge“, „Le magazine de suicide“), te surađivao s udruženjem „Kancelarija za mlade“. 2016. godine preselio se u Zagreb kako bi stekao što više iskustava vezanih uz ples, pjevanje i glumu. Kao polaznik Škole za mjuzikle „Husar & Tomčić“ učestvovao je u produkciji „Cesta“, izvedenoj u kazalištu „Komedija“.

Rođen u Rijeci. Počeo se baviti glazbom u ranom djetinjstvu pohađanjem glazbene škole i pjevanjem u zborovima „Mali Riječani“ i „Morčići“. S nepunih 10 godina nastupao je u kazalištu „Ivan pl. Zajc“ u više predstava („Priče iz bečke šume“, „Vježbanje života“, „Čovjek, zvijer i krepost“) i opera („Turandot“, „Ero s onoga svijeta“). Kao srednjoškolac postaje član riječke vokalne skupine „Putokazi“, a kasnije osniva pjevački zbor studenata „Vokalni Studio Rijeka“, te vokalnu skupinu „Octachord“. 2010. godine nastupao je u finalu showa „Hrvatska traži zvijezdu“, a godinu dana kasnije dobio je ulogu Willarda u mjuziklu „Footloose“ u režiji Igora Barberića. 2016. i 2017. godine bio je član glazbenog ansambla mjuzikla „Pacijenti“ u Lisinskom. Djeluje kao autor i sudjeluje kao izvođač na raznim glazbenim festivalima (Melodije Istre i Kvarnera, ČAnsonfest, Grobnička Skala, Slavianski Bazaar i dr.), a ujedno je i vokalni trener svih glazbenih showova RTL televizije. Trenutno je angažiran kao vokalni trener i glazbeni producent RTL-ovog pjevačkog showa „Zvijezde“, pjeva u gospel sastavu „The Messengers“, igra u mjuziklu „Mikrofoni“, te je vanjski suradnik u kazalištu „Komedija“ u mjuziklima „Aida“ i „Jesus Christ Superstar“.

Rođen 28. 9. 1993. u Zagrebu. Pohađao je školu pjevanja „Husar & Tomčić“ gdje je dobio i svoju prvu glavnu mušku ulogu u mjuziklu amaterske produkcije, odigranom u kazalištu „Komedija“. Potom se pridružio ansamblu „Kolbe“ s kojim je u duhovnom rock-mjuziklu „Uskrsli“ u režiji Roberta Boškovića i Marka Cindrića ostvario ulogu Jude. S istim je ansamblom u projektu „Život za život“ igrao glavnu mušku ulogu i gostovao u mnogim gradovima diljem Hrvatske, a između ostalog i u HNK Zagreb, HNK Varaždin i Kazalištu Marina Držića u Dubrovniku. 2017. godine natjecao se u RTL-ovom glazbenom showu „Zvijezde“ i ušao u top 20 natjecatelja. Iste je godine u sklopu Dubrovačkih ljetnih igara imao priliku glumiti u Krležinim „Gospodi Glembajevima“, pod redateljskom palicom Zlatka Svibena.

Rođen je 8. 8. 1985. godine u Zagrebu. Ozbiljnije se počeo baviti glazbom 2004. godine kada je na Rock akademiji u Zagrebu upisao satove klavira kod prof. Berislava Arlavija i solfeggio kod prof. Tihomira Petrovića. Kao klavijaturist redovito je nastupao u školskim produkcijama i godišnjim koncertima u zagrebačkom klubu Sax!. 2006. godine upisao je solo pjevanje kod prof. Maje Jakoliš, te počeo nastupati i kao vokal. 2007. i 2008. godine kao klavijaturist sudjelovao je u školskom projektu D.I.S.C.O show u formi mjuzikla pod dirigentskom palicom Igora Tatarevića. Od 2007. do 2015. godine bio je glavni vokal i klavijaturist zagrebačkog reggae cover benda One Dread, s kojim je nastupao u Hrvatskoj i inozemstvu. 2008. godine upisao je satove pjevanja kod prof. Mirele Brnetić u Vokalnom studiju Bacchabundus, te dvije godine kasnije nastupa na „Tribute to Queen“ koncertu u zagrebačkom klubu KSET. 2011. godine u HNK Varaždin igrao je ulogu Cherubina u rock operi „Hocus Pocus“ Igora Tatarevića u suradnji s Ivicom Krajačem. 2013. i 2014. godine pjeva u ansamblu i igra ulogu glasnika u mjuziklu „Antigona“ Trpimira Jerkovića u CKT Trešnjevka. 2017. godine ušao je u top 60 natjecatelja RTL-ovog showa „Zvijezde“, a u „SuperTalentu“ NoveTV nastupio je u polufinalu. Od 2018. godine usavršava vokalnu tehniku kod prof. Kristine Beck Kukavčić te nastupa u akustičnoj varijanti po zagrebačkim barovima, a preko ljeta i na moru.

JACQUES HOUDEK (rođen 14. travnja 1981. u Zagrebu) najbolji je hrvatski vokal mlade generacije,
nadimka ‘Gospodin Glas’. Svojim originalnim izvedbama u različitim žanrovima već punih 17 godina
osvaja publiku svih dobnih skupina. Megahitovi poput ‘Stotinama godina’, ‘Zauvijek tvoj’, ‘Živim za
to’, ‘Nov čovjek’, ‘Sam’, ‘Srećom imam tebe’, ‘Dužna si’, ‘Nepobjediva’ i ‘Na krilima ljubavi’ potvrdili
su Jacquesa kao jednu od najvećih estradnih zvijezda na ovim prostorima. U svojoj bogatoj
diskografiji može se pohvaliti s 13 diskografskih izdanja, a albumi su mu prodani u čak pet srebrnih,
i u jednoj zlatnoj, platinastoj i dijamantnoj nakladi. Ovaj glazbenik ekskluzivna statusa i veliki
vokalni autoritet mentor je u showu ‘THE VOICE – najljepši glas Hrvatske’, a u prvoj sezoni doveo je
članicu svog tima – Ninu Kraljić – do trijumfalne pobjede. Kontinuiranu samostalnu profesionalnu
karijeru započeo je 2000. godine, a do danas je održao tisuće koncerata u Hrvatskoj i regiji te
ostvario iznimno uspješne suradnje s nizom eminentnih glazbenika. Besprijekoran vokal, suverenost
u izvedbi i originalnost u scenskoj pojavi izdvojili su ga od samog početka od stereotipa i podigli
ljestvicu standarda na višu razinu. Osim na hrvatskom, pjevao je i snimao na engleskom,
talijanskom, njemačkom, španjolskom, francuskom, slovenskom, makedonskom, pa čak i maorskom
jeziku. Radi svoga nesebičnog humanitarnog djelovanja posebno je omiljen i meñu ljudima s
posebnim potrebama i djecom.

Godine 2017. Jacques je imao čast predstavljati Republiku Hrvatsku na Natjecanju za
pjesmu Eurovizije u Kijevu. Svojom jedinstvenom izvedbom pjesme MY FRIEND Jacques je
oduševio 200 milijuna eurovizijskih gledatelja te se plasirao u veliko finale u kojem je zauzeo sjajno
13. mjesto što je najbolji hrvatski rezultat u posljednjih deset godina.

Jacquesova autorska pjesma THE DREAM u izvedbi Roka Blaževića pobijedila je na Dori 2019. te će predstavljati Hrvatsku u Tel Avivu na 64. EUROSONGU.

Više na jacqueshoudek.com

Rođen 23. srpnja 1977. godine u Nitri u Slovačkoj. Diplomirao je glazbenu glumu i dramsku kazališnu režiju na JAMU-u (Janáckova akademie múzických umení, Brno).  Od 2000. godine angažiran je u Gradskom kazalištu u Brnu (Městské divadlo Brno) gdje, osim glumačkog rada, od 2007. godine radi i kao redatelj. Režirao je više od 20 predstava („Perfect Wedding“, „A Well-opened Game“, „Move Over Mrs. Markham“, „Měsíční kámen“ („Mjesečev kamen“), „Ukroćena goropadnica“, Těžká Barbora („Teška Barbora“), „Zaljubljeni Shakespeare“; od mjuzikala „Jánošík aneb Na skle malované“ („Naslikano na staklu“), „Mozart!“, „Promises Promises“, „Skidajte se do kraja“, „Treasure Island“, „Maria’s Gospel“), a za sedam od njih bio je i koautor scenarija. Godine 2010. bio je glavni redatelj festivala „Feast of Masks“, te je od iste godine voditelj katedre za glazbenu glumu na JAMU-ovom kazališnom odsjeku. Za glavnu ulogu u mjuziklu „Sv. Franjo Asiški“ (Nová scéna Bratislava, 2009. g.) osvojio je Godišnju nagradu Književnog fonda.

Rođen 6. studenog 1958. godine u Nové Město na Moravě, Češka. 1977. godine završio je Srednju školu za umjetnost i obrt u Brnu, a 1985. lutkarsku scenografiju na Kazališnoj akademiji dramskih umjetnosti u Pragu. Bio je suosnivač, te od 1990. do 1993. godine i stručni suradnik odjela za scenografiju na JAMU-u (Janáckova akademie múzických umení) u Brnu. Osim scenografije za dramska i glazbena kazališta, svoje vrijeme posvećuje i lutkarskom i dječjem kazalištu. Stvorio je i realizirao više od 300 scenografskih dizajna, kostima i lutkarskih dizajna za češka i strana kazališta; sudjelovao je u produkcijama u Njemačkoj, Italiji, Mađarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji i Slovačkoj. Redovito surađuje s nizom redatelja, među kojima su Stanislav Moša, Petr Kracik, Petr Svojtka, Stano Slovák, Zoja Mikotová, Jan Borna, Zbyněk Srba, Pavel Polák, te mnogi drugi. Jaroslav Milfajt posvetio se i pedagoškim aktivnostima (Srednja škola za umjetnost i obrt u Brnu, JAMU). Radi i kao dizajner interijera te sudjeluje na izložbama. Za Gradsko kazalište u Brnu (Městské divadlo Brno) radio je scenografije za predstave „Važno je zvati se Ernest“, „Arcadia“, „Mephisto“, „Ime ruže“, „Ukroćena goropadnica“ i „Zaljubljeni Shakespeare“, te za mjuzikle „Oliver!“, „Vještice iz Eastwicka“, „Odiseja“, „Mozart!“, „Spring Awakening“, „Chicago“, „Blood Brothers“, „Sugar“, „Skidajte se do kraja“, „Promises, promises“, „Maria’s Gospel“, „Treasure Island“ i „Radúz a Mahulena“.

Rođena je 1968. godine u Brnu. Pohađala je srednju industrijsko-obrtničku tekstilnu školu, smjer dizajn odjeće i kazališnih kostima. 1991. godine počela je surađivati ​​s Gradskim kazalištem u Brnu (Městské divadlo Brno), u početku kao grafički oblikovatelj, a 1993. napravila je svoje prve kostimografije. Tako je i započela dugu suradnju s redateljem Stanislavom Mošom. Izradila je kostimografije i realizacije za više od 100 produkcija, ne samo u Češkoj, nego i u inozemstvu (Njemačka, Italija, Slovenija, Nizozemska, Španjolska, Luksemburg, Portugal, Belgija). Za Gradsko kazalište u Brnu radila je kostimografije za predstave „Cyrano de Bergerac“, „Romeo i Julija“, „Henrik VIII.“, „In the Lion’s Den“, „Ukroćena goropadnica“, „Becket“, „Edip“, „Tri sestre“, „Mefisto“, „Jaques i njegov gospodar“, „Mletački trgovac“, „Glass Room“, „Kralj Lear“ i „Zaljubljeni Shakespeare“, te za mjuzikle „Priča sa zapadne strane“, „Jesus Christ Superstar“, „Jadnici“, „Guslač na krovu“, „Oliver!“, „Vještice iz Eastwicka“, Cabaret, „Slava“, „Mozart!“, „Sugar“, „Kosa“, Aristofanove „Ptice“, „Buđenje proljeća“, „Mary Poppins“, „Chicago“, „Jekyll i Hyde“, „Pope Joan“, „Blood Brothers“, „Mačke“, „Obećanja, obećanja“, „Ghost“, „Otok s blagom“, „Whistle down the Wind“, „Titanic“, „Chaplin“. U pet je navrata osvojila nagradu za najbolji kostim sezone u Češkoj, a od 2007. godine voditeljica je kostimografije u Gradskom kazalištu u Brnu.

Rođen je 28. studenog 1983. godine u Ostravi u Češkoj. Profesionalni je plesač i višestruki prvak Češke u plesnim natjecanjima. Od 2005. godine angažiran je kao plesač u Gradskom kazalištu u Brnu (Městské divadlo Brno), gdje surađuje i kao koreograf. Za Gradsko kazalište u Brnu radio je koreografije za predstave „Sugar“,“Skidajte se do kraja“, „Ghost“, „Marijino Evanđelje“, „Noc na Karlštejně“, „Otok s blagom“, „Radúz a Mahulena“ i „Chaplin“.

Godine 2011. upisuje studij dirigiranja na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu u klasi prof. Uroša Lajovica. U lipnju 2016. stekao je zvanje magistra muzike (mag. mus) u klasi prof. Mladena Tarbuka. U bitna dirigentska ostvarenja ubraja suradnje sa Simfonijskim orkestrom Hrvatske radiotelevizije, Zagrebačkim solistima, HNK u Osijeku, Zagrebačkom filharmonijom (u sklopu diplomskog koncerta), opernim ansamblom HNK u Zagrebu (W. A. Mozart: Figarov pir, prilikom premjernih izvedbi asistent dirigenta a nakon toga i dirigent, u sklopu diplomskog koncerta), Ansamblom Gradskog kazališta Komedija Zagreb, Festivalskim orkestrom Samoborskih glazbenih večeri, Hrvatskim komornim orkestrom, Zagrebačkim orkestrom mladih i dr. Od 2016. godine angažiran je kao profesor dirigiranja i gudačkog orkestra na međunarodnom seminaru Youngmasters  u Samoboru. Sudjelovao je u suradnji Muzičke akademije i kazališta Mala scena u kojoj je dirigirao operetu Ivana pl. Zajca Momci na brod. Za taj je projekt akademske godine 2014./2015. primio Rektorovu nagradu. U listopada 2016. bio je zaposlen kao zborovođa u HNK Osijek , te je s tim ansamblom pripremao opere (G. Puccini: Tosca, G. Verdi: Trubadur, V. Bellini: Norma, V. Lisinski: Porin, I. pl. Zajc: Nikola Šubić Zrinjski), zatim operetu E. Kalamana Die Bajadere, mjuzikl R. Rodgersa Moje pjesme moji snovi, te samostalni zborski koncert s kompozicijama iz ruskog romantizma (Rahmanjinov: Vespers Op. 37, Čajkovski, Sviridov, Shnittke). U prosincu 2018. godine ravnao je novogodišnjim koncertom HNK u Osijeku. Za vrijeme rada u Osijeku paralelno je vršio dužnost  naslovnog asistenta na odjelu za glazbenu pedagogiju na Umjetničkoj akademiji u Osijeku, a od siječnja 2018. zaposlen je u Zagrebačkom gradskom radskom kazalištu Komedija, gdje je do sad dirigirao mjuzikle D. Domitrovića i M. Gavrana Byron, M. Grgića i A. Kabilja Jalta, Jalta i T. Ricea i A. L. Webbera Jesus Christ Superstar.

Rođen 21. travnja. 1994. Magistrirao glumu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu 2018. godine u klasi Prohić / Pavković.

Bio je član Bjelovarskog kazališta od 2005. do 2013. godine. Za vrijeme studiranja počinje se zanimati za pedagogiju te sudjeluje kao član žirija na prošlogodišnjem i ovogodišnjem Lidranu

pripremajući mlade ljude za Akademiju. Također je član žirija Komedijafesta. Osim filma, kazališta i televizije djeluje u sinkronizacijama kratkometražnih te dugometražnih (Neparožderi )

animiranih filmova. Također snima radio drame: „Sarajevski Gambit“ u režiji Vedrane Vrhovnik ( nagrada za najbolje redateljsko ostvarenje u radiodrami 2018. godine – Nagrada hrvatskog

glumišta). Glumi u 2 glazbena spota grupe Široke ulice. Za vrijeme te nakon studiranja vrlo rado sudjeluje u nezavisnim projektima, pogotovo na filmu.  Snimio nekolicinu kratkometražnih te

jedan dugometražni nezavisni film koji je još uvijek u postprodukciji.

FILM:

Kratkometražni: Josip Sunko: „Bicikl“, Josip Sunko: „Poklon“, Boris Vuković: „Izlet“, Ivan Stanić: „Party“

Dugometražni: Vinko Brešan: „Koja je ovo država“

TELEVIZIJA:

Goran Kulenović: „Crno bijeli svijet“ sezona 2. ( nagrada hrvatskog glumišta za najbolje redateljsko ostvarenje u TV drami, 1. epizoda; Goran Kulenović); Goran Kulenović: „Crno- bijeli svijet“ sezona 3.

KAZALIŠTE:

2017: Kazalište Žar ptica: „Plava boja snijega“ Leo Katunarić

Satiričko kazalište Kerempuh: „Narodni heroj Ljiljan Vidić“ Krešimir Dolenčić

2018:  Kazalište La La Land: „Tri praščića, selidba na Jadran“ Miro Čabraja

HNK u Varaždinu: „Filoktet“ Ozren Prohić

HNK u Varaždinu: „ Trojica u Trnju“ Ksenija Krčar

2019:  HNK u Varaždinu: „ Čini barona Tamburlana“ Krešimir Dolenčić

ZGK Komedija: „ Zaljubljeni Shakespeare“ Stanislav Slovak

Darija Auguštan (Zagreb, 1996.) studentica je pete godine solo pjevanja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Snježane Bujanović – Stanislav. Pjevačko obrazovanje započela je u Glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu u klasi prof. Nataše Šurine.

Najzapaženiji nastupi: HNK Zagreb, naslovna uloga u operi Leoša Janačeka Lukava mala lisica, te uloga Fiordiligi u operi W.A.Mozarta Così fan tutte. Godine 2019. doživljava prvi profesionalni debi u HNK Zagreb u ulozi Prve dame u operi W.A.Mozarta Čarobna frula. Nastupa solistički sa Zagrebačkom filharmonijom i Simfonijskim orkestrom HRT-a u KD Lisinski. Osim opernih i koncertnih nastupa, velika pasija su joj lied i sakralna djela.

Uspjesi na natjecanjima: prve nagrade 2014.g. na Međunarodnom natjecanju Bruna Špiler, 2015. na državnom natjecanju HDGPP-a, 2016. na Međunarodnom natjecanju Lav Mirski, 2017. na natjecanju Papandopulo, te druga nagrada na XXIII. natjecanju za Lions Grand Prix. U 2018. godini plasirala se u finale natjecanja Ferruccio Tagliavini u Austriji, te je sudjelovala na natjecanju Ferdo Livadić održanog u Samoboru. Godine 2019. sudjelovala je na 52. tribini Darko Lukić.

Višestruka je dobitnica Rektorove i Dekanove nagrade.

Surađivala je s renomiranim umjetnicima kao što su: prof. Gerhard i Annemarie Zeller, prof. Claudia Visca, prof. Dunja Vejzović, Rebeka Lokar, mo. Mladen Tarbuk, mo. Tomislav Fačini, mo. Uroš Lajovic, mo. Franz Anton Krager, mo. Nikša Bareza, rež. Dora Ruždjak Podolski, rež. Krešimir Dolenčić, rež. Ozren Prohić, rež. Mathias Behrends.

Godine 2011. upisuje studij dirigiranja na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu u klasi prof. Uroša Lajovica. U lipnju 2016. stekao je zvanje magistra muzike (mag. mus) u klasi prof. Mladena Tarbuka. U bitna dirigentska ostvarenja ubraja suradnje sa Simfonijskim orkestrom Hrvatske radiotelevizije, Zagrebačkim solistima, HNK u Osijeku, Zagrebačkom filharmonijom (u sklopu diplomskog koncerta), opernim ansamblom HNK u Zagrebu (W. A. Mozart: Figarov pir, prilikom premjernih izvedbi asistent dirigenta a nakon toga i dirigent, u sklopu diplomskog koncerta), Ansamblom Gradskog kazališta Komedija Zagreb, Festivalskim orkestrom Samoborskih glazbenih večeri, Hrvatskim komornim orkestrom, Zagrebačkim orkestrom mladih i dr. Od 2016. godine angažiran je kao profesor dirigiranja i gudačkog orkestra na međunarodnom seminaru Youngmasters  u Samoboru. Sudjelovao je u suradnji Muzičke akademije i kazališta Mala scena u kojoj je dirigirao operetu Ivana pl. Zajca Momci na brod. Za taj je projekt akademske godine 2014./2015. primio Rektorovu nagradu. U listopada 2016. bio je zaposlen kao zborovođa u HNK Osijek , te je s tim ansamblom pripremao opere (G. Puccini: Tosca, G. Verdi: Trubadur, V. Bellini: Norma, V. Lisinski: Porin, I. pl. Zajc: Nikola Šubić Zrinjski), zatim operetu E. Kalamana Die Bajadere, mjuzikl R. Rodgersa Moje pjesme moji snovi, te samostalni zborski koncert s kompozicijama iz ruskog romantizma (Rahmanjinov: Vespers Op. 37, Čajkovski, Sviridov, Shnittke). U prosincu 2018. godine ravnao je novogodišnjim koncertom HNK u Osijeku. Za vrijeme rada u Osijeku paralelno je vršio dužnost  naslovnog asistenta na odjelu za glazbenu pedagogiju na Umjetničkoj akademiji u Osijeku, a od siječnja 2018. zaposlen je u Gradskom kazalištu Komedija Zagreb gdje je dirigirao mjuzikle  Byron, Jalta, Jalta,  Jesus Christ Superstar te komediju Zaljubljeni Shakespeare.

MIRJANA ZAGOREC, kostimografkinja

Rođena u srpnju 1965. godine u Zagrebu. Diplomirala studij dizajna tekstila i odjeće pri Tehnološkom fakultetu u Zagebu. Kostimografijom se bavi od 1987. godine  i od tada  do danas   napravila je oko tristo kostimografija u Hrvatskoj i inozemstvu.

Surađivala je sa svim hrvatskim kazalištima i sa većinom hrvatskih redatelja,te sa nekolicinom stranih.Od dramskih predstava izdvaja: Magic&loss, Veliki meštar sviju hulja (ZKM), Na tri kralja, Nemoćnik u pameti („Komedija“), Ima zločina i zločina, te Adam i Eva / Hrvatska rapsodija, Leda (HNK Osijek), Sjećanje vode, Ujak Vanja (HNK Split), Hasanaga (HNK u Zagrebu), Raspra HNK Rijeka,Voyzeck (HNK Varaždin), te Hasanaginica (Kazalište Marina Držića u Dubrovniku).

Radila je kostimografije za mjuzikle Kazališta Komedija Mali dućan strave, Aida, Briljantin, Chicago i S ljubavlju, Janis, Opasne veze, Cabaret, Diplomac, Monty Python’s Spamalot, Mamma mia!, Jesus Christ Superstar.

U inozemstvu je radila na predstavi Hase Hase (J.Kica) Stadtstheatar Karlzruhe, Begović Kabare (P.Diependalle) Strasbourg, Leda (M.Koležnik) SNG Nova Gorica, Što je vidio Butler (M.Koležnik) SNG Maribor i Chicago (D.Ruždjak Podolski) Komedija teatar u St.Petersburgu.Također, radila je kostimografije i za operete, opere i baletne predstave.

Dobitnica je Marulićeve nagrade za kostimografiju 1997.g. Za predstavu Adam i Eva / Hrvatska rapsodija i  2000. godine za predstave Hasanaga i Nemoćnik u pameti. Tri je puta nominirana za Nagradu hrvatskoga glumišta, kojom je nagrađena 2014. za mjuzikl Monty Python’s Spamalot i 2016. za mjuzikl Mamma Mia!, oba u produkciji Kazališta „Komedija“.

Tenor Žiga Kasagić rođen je 20. veljače 1978. u Ljubljani. Tijekom srednje škole učio je pjevanje u Glasbenoj šoli Ljubljana Moste-Polje, gdje je maturirao 1995. godine. Nakon završene srednje škole upisao je studij ekonomije na Sveučilištu u Ljubljani. Od 1998. privatno je učio kod tenora Alexandera Browna, a kasnije i kod tenora Vittorija Terranove i Eugenija Fogliatija.

U ožujku 2002. pjevao je ulogu Porcusa u Honnegerovom oratoriju „Ivana Orleanska na lomači“ („Jeanne d’Arc au bûcher“) u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, što je ujedno bio i njegov prvi međunarodni nastup. Potom je u travnju iste godine u Ljubljani pjevao ulogu Beppea u Donizettijevoj „Riti“ za Ustanovu „Mali Vitez – Fundacija za pomoč mladim, ozdravljenim od raka“. Sljedeći mu je veliki nastup bio pri svečanom otvaranju SNG Opera in balet Ljubljana, čiji je član zatim i bio do rujna 2002. godine. 2002. i 2003. pjevao je kao solist na više koncerata s orkestrima Slovenske policije i Slovenske vojske. 2004. godine pjevao je Camillea De Rossillona u opereti „Vesela udovica“ („Die lustige Witwe“) Franza Lehára u kazalištima u San Basiliju i Novateu Milaneseu u Milanu, te u Auditorium Comunale di Arosio u Italiji. 2005. godine sudjelovao je na proljetnom koncertu Simfonijskog orkestra iz Vrhnike, a krajem iste godine pjevao je s Orkestrom Slovenske policije na njihovoj slovenskoj turneji, te s Orkestrom Tehničkog sveučilišta u Beču, također na turneji po Sloveniji, sve do početka 2006. godine. Početkom 2007. pjevao je uloge Radamesa u „Aidi“ i Enza Grimalda u opernim izvacima iz „La gioconde“ uz Slivenski simfonijski orkestar u bugarskom gradu Slivenu. U veljači 2008. pjevao je Manrica u koncertnoj izvedbi „Il Trovatorea“ u Teatru San Costanzo u talijanskoj Brescii. U travnju 2008. pjevao je na koncertima talijanske glazbe u Maroku, u Théâtre National Mohammed V u Rabatu i Teatro Italia u Casablanci. U kolovozu 2008. pjevao je na koncertu u čast Pucciniju u Rivi Ligure u Italiji.

Krajem 2008. godine debitirao je u ulozi B. F. Pinkertona u „Madama Butterfly“ u Slovenskom narodnom gledališču Maribor. Početkom 2010. pjevao je na koncertima u Teatru Comunale di Rovigo i Teatru Nuovo di Vicenza s orkestrom Filarmonica Veneta. 2011. i 2012. godine pjevao je Tassila u opereti „Grofica Marica“ („Gräfin Mariza“) u slovenskom gradu Žalec. U SNG Opera in balet Ljubljana ostvario je niz uloga, pa je tako u svibnju 2012. debitirao kao Ismaele u Verdijevom „Nabuccu“, u siječnju 2013. kao Erik u Wagnerovom „Ukletom Holandezu“ („Der Fliegende Holländer“), u ožujku 2014. kao Riccardo u Verdijevom „Krabuljnom plesu“ („Un Ballo in maschera“), a u studenom 2014. kao Alfredo u „La Traviati“.

U lipnju 2007. dobio je posebnu nagradu predsjednika žirija, tenora Giuseppea Giacominija, u pjevačkom natjecanju „Martinelli-Pertile“ u Montagnani u talijanskoj Padovi.

Godine 2003. pohađao je Međunarodnu ljetnu školu za operno pjevanje u Deutschlandsbergu pod mentorstvom Vittorija Terranove, te Međunarodnu akademiju za operno pjevanje Katije Ricciarelli u Macerati 2003. Godine 2004. pohađao je Međunarodni ljetni tečaj za operno pjevanje u Badenu kraj Beča, a 2005. Ljetnu školu pjevanja „Eugenio Fogliati“ u Bergolu. U ožujku 2008. i travnju 2010. sudjelovao je u Laboratorio Lirico Venetopod vodstvom mezzosoprana Brune Baglioni u Montagnani.

Lucija Jelušić rođena je 09. 11. 1995. godine u Zagrebu. Osnovnu glazbenu školu završila je u Pregradi, nakon čega odlazi u Zagreb upisuje gimnaziju te paralelno pohađa Glazbeno Učilište Elly Bašić – teoretski smjer i Glazbenu školu Pavla Markovca – smjer solo pjevanje u klasi prof. Nataše Šurine.

Godine diplomirala je Glazbenu pedagogiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje trenutno pohađa 4. godinu studija Pjevanja u klasi prof. Martine Zadro.

DOSADAŠNJA POSTIGNUĆA:

Kristina Habuš rođena je 26.3. 1978 godine. Učila je solo pjevanje u klasi Lidije Horvat Dunjko na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli.  Trenutno se usavršava kod vokalnog pedagoga Ire Siffa te na vokalnim master classevima kod Liore Mauer i Lucy Arner.

Od 2004. godine počinje raditi u gradskom kazalištu Komedija kao vanjski suradnik, a od 2018. je stalni zaposlenik. U vrijeme angažmana u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku debitirala je kao Kraljica noći u Mozartovoj Čarobnoj fruli,  a od ostalih uloga u istom kazalištu nastupala je kao Mimi u La Bohemima,  Đula u Eri sa onoga svijeta, Zerlina u Mozartovom Don Giovanniju, a ove godine će nastupati u  naslovnoj ulozi Kneginje (Sylva Varescu) u opereti Kneginja Čardaša E. Kalmana. Dugi niz godina nastupa u suradni sa Aplauz Teatrom iz Zagreba. Jedna od zapaženijih ulgoga je Mrs Hertz u Mozartovoj operi Schauspieldirektor. U matičnoj Gradskom kazalištu Komedija debitirala je kao Boja u operi Djerdan Jakova Gotovca. Trenutno nastupa kao Molly u mjuziklu Zaljubljeni Shakespeare te kao Ciganka Manja u Kalmanovoj opereti Grofica Mariza. Također ostvaruje gostovanja izvan granica Hrvatske. U Calabriji u sklopu ljetnog festivala pod ravnanjem Angela Guaragne nastupala je kao Mimi u Puccinijevoj operi La Boheme.  U Philadelphiji (SAD) u sklopu Young Artist Programme nastupala je u operi P.I. Čajkovskog Evgenij Onjegin u glavnoj ulozi Tatjane.  Kristina se također ostvaruje i kao koncertna glazbenica te posebnu pažnju pridaje oratorijskoj glazbi.