Uskrsli (koprodukcija)

Daniele Ricci: USKRSLI, mjuzikl
Koprodukcija Župe sv. Antuna Padovanskog, glasnika sv. Antuna Padovanskog “Veritas” i Kazališta “Komedija”

Redatelji: Robert Bošković i Marko Cindrić
Prijevod s talijanskog: Aleksandra M. Chvalowsky
Prepjev na hrvatski jezik i adaptacija: Sanja i Branko Bardun
Scenograf: Davor Prah
Za mjuzikl Uskrsli Ana Trišler izradila kostime: veliki anđeo, mali anđeli, zmije, velika haljina majke Marije i Isus – finale.
Ostali kostimi korišteni iz fundusa predstave Jesus Christ Superstar autorice Barbare Bourek.
Koreograf i autor scenskog pokreta: Andrea Solomun
Prijevod s talijanskog: Aleksandra M. Chwalowsky
Prepjev na hrvatski jezik i adaptacija: Sanja Bardun i Branko Bardun
Partiture/Voditelj zbora: Iva Bardun
Oblikovanje svjetla: Branimir Vorberger Vidović
Video projekcije i mapping: Nina Klarić i Siniša Koprivnjak
Majstor tona: Mario Stanin
Pomoćnik majstora tona: Dominik Milanović / Domagoj Marković
Glazbeni producenti: Sanja Bardun, Iva Bardun i Branko Bardun
Oslikavanje Veronikinog rupca: Tea Stražičić
Dizajn vizuala: Rea Brčić
Inspicijent: Zlatko Kelnerić
Šminka: Bosiljka Horvat
Frizure: Ana Posavec
Vlasuljar i maska: Merima Đikoli i Irena Ružić
PR manager: Ivan Lotar
Event manager: Robert Janđel
Producent: Josip Blažević
Producent: Niko Pavlović
ULOGE:
Isus – Stjepan Lach
Marija (majka Isusova) – Sanja Bardun
Marija Magdalena – Maja Blagdan
Toma – Ivan Mikulić
Petar – Valent Slonje
Kajfa – Ivan M. Lotar
Pilat – Igor Drvenkar
Marija (majka Jakovljeva) – Lucija Maltar
Saloma (majka Ivanova) – Nives Holajn
Klaudija (žena Pilatova) – Matea Bardun
Anđeo s groba – Vedrana Colić
Juda – Ante Lučić
Ivan – Filip Pašalić
Sinedristi (Kajfini sljedbenici) – Članovi zbora
Učenici iz Emausa – Pavao Puljić i Zvonimir Kalić
Hodočasnici iz Grčke – Fra Robert M. Janđel i Antun Štelma
Sluga Malho – Martin Golik
Kajfina straža i rimski vojnici: Nikola Degač, Jozo Mijatović, Ivan Milardović, Josip Vrbanić, Slavomir Travica, Andrej Klikić

ČLANOVI ZBORA (Zbor Kolbe):
Soprani: Ana Balić, Andreja Kotnik, Lucija Maltar, Dora Franka Zelić, Vedrana Colić
Alti:Matea Bardun, Sanja Bardun, Anabela Černeli, Nives Holajn, Kana Kovač-Mihaljčević, Brigita Lekaj, Dominika Rojković, Karla Marjanović
Tenori:  fra Robert M. Janđel, Valent Slonje, Antun Štelma, Zvonimir Kalić
Basi: Igor Drvenkar, fra Ivan M. Lotar, Filip Pašalić, Pavao Puljić, Adam Šeb, Ante Lučić

PLESNI ANSAMBL:
Andrea Solomun – koreograf i voditelj, Iva Čevizović, Jasna Perin, Manuela Svorcan, Matea Bogdan, Marta Borovec, Andreja Čondor, Mia Kovačević, Ela Kupres Đorđević, Ana Žulec, Marko Herceg, Mario Jukić, Zdravko Petek, Anteo Ukusić, Aleksandar Vidović, Vjekoslav Colić

ČLANOVI ORKESTRA (Band Novo svitanje):
Branko Bardun (voditelj banda, klavijature), Iva Bardun (klavijature),
Vlado Volenec (gitara), fra Michael Pavić (bas gitara),
Tomislav Šnidarić (akustična gitara), G. Markić (bubnjevi)

 

ONKRAJ BOLI I KRIŽA

Mjuzikl „Uskrsli“ glazbeno-scenski uprizoruje Veliki tjedan, sve od svečanoga ulaska u Jeruzalem do Kristova uskrsnuća. Upravo s naglaskom na uskrsnuće. Autor je sam to obrazložio: „Svi poznajemo svjetski uspješan mjuzikl „Jesus Christ superstar“ čije nam gledanje na kraju ostavi neki gorak okus i sumnju. Ja sam mojim mjuziklom želio staviti naglasak na uskrsnuće Kristovo, što je centar naše vjere, rođenje ljubavi i života za sve nas“.

 

Sviće zora novoga jutra nakon Križa, nakon muke, trpljenja i smrti Isusove. Naviještaj života dan je ženama, gotovo kao poslanje duhovnoga majčinstva nad Crkvom koja se upravo rađa. Upravo je ta otajstvena novost, koju je to jutro dalo naslutiti, nadahnulo ovo glazbeno djelo Daniele Riccija. „Uskrsli“ se ne svodi samo na uobičajenu priču o prizorima muke: ide onkraj događajâ vezanih uz trpljenje, žrtvu i smrt, donosi pripovijest o spasenju, kako bi iznio glavni trenutak uskrsnuća, pobjedu svjetla nad tamom, radosti nad tugom, početak duga puta koji seže sve do nas.

Rezultat svega toga dojmljivo je glazbeno putovanje u spomen na temeljni događaj kršćanske vjere, zabilježen i ponovno proživljen na snažan i dirljiv način. Od Isusova ulaska u Jeruzalem, pa do anđelova navještaja ženama pred Grobom, i ukazanja učenicima na putu za Emaus, kao i Tomi, događaji, likovi, dijalozi, i misli, odvijaju se kroz pjesme, u posve glazbenu slijedu epizoda i osjećaja, iz kojih, na posve izvoran način, izranjaju glavni ženski likovi Evanđelja.

Posrijedi je mjuzikl koji „oslobađa srce“ slaveći život te, kroz glazbu i scenski prikaz, donosi čudo koje je uvijek novo.